Forsendelse og retur

1. Fortrydelsesret

Fuld returret - Fortryder du dit køb giver T-Horse fuld returret. Varen skal dog returneres i original emballage og i ubrugt og ubeskadiget stand så varen kan sælges igen. Dette skal ske senest 14 dage efter modtagelse hos kunden. Varer der returneres skal ledsages af original faktura og leveres uden omkostninger for T-horse.

Varer som returneres uden betalt fragt eller porto afvises af T-Horse. Ved returhandel tilbagebetales beløbet via konto til kunden indenfor 30 dage. Du kan også bytte til anden vare, her er proceduren den samme: send retur, vedlagt seddel med hvad du ønsker i stedet.

BEMÆRK venligst - Der ydes ingen fortrydelsesret på varer, der fremstilles specielt efter dine individuelle behov, såfremt fremstillingen eller tilpasningen er påbegyndt. Fremstillingen eller tilpasningen påbegyndes ved ordremodtagelsen og fortrydelsesretten bortfalder derfor.

2. Reklamationsret

T-Horse giver dig to års reklamationsret og dækker alle fejl, der var til stede, eller hvor årsagen til fejlen var til stede, da du fik varen leveret.

Efter det første halve år er det altid dig som køber, der skal bevise, at manglen var til stede på købstidspunkte.

Din mulighed for at få ret i en reklamation kan dog ophøre, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ikke er beregnet til at holde i to år, eller den ved naturligt/unaturlig brug er slidt op inden fristens udløb.

Hvis en vare viser sig at have en fejl eller mangel, giver T-horse dig mulighed for at vælge mellem flere løsninger.

Dine valgmuligheder er:

Du kan få manglen afhjulpet, fx få varen repareret
Du kan få varen byttet til en ny vare
Du kan få et afslag i prisen
Du kan få pengene tilbage - hæve købet

Hvis du vælger at få pengene tilbage eller et afslag i prisen, kan T-horse dog afvise dit krav, hvis T-horse i stedet tilbyder dig at vælge mellem at få manglen afhjulpet fx ved en reparation eller at få varen ombyttet.

T-Horse kan igen afvise
Når du har truffet dit valg, fx at du ønsker ombytning, kan T-horse igen afvise, hvis det vil være uforholdsmæssigt dyrt at ombytte i forhold til at afhjælpe manglen, fx ved at reparere. T-Horse kan dog altid afvise at bytte varen til en ny, hvis den fx er udgået af produktion og ikke kan skaffes, eller hvis den er tæt på at være slidt op.

T-Horse kan kun afvise dit valg, hvis den mulighed, vi i stedet tilbyder, fx reparation, kan gennemføres inden for rimelig tid og uden den store ulempe for dig.

3. Anvendelse af reklamationsretten

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles T-horse inden for rimelig tid efter varens modtagelse. Du opfordres til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning/misforståelser. Du kan reklamere ved at returnere den defekte vare pr. post eller på vores adresse. Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til T-Horse′ udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af T-Horse.

I forbindelse med returneringen skal faktura og kort fejlbeskrivelse være vedlagt forsendelsen. Modtager vi en returvare uden vedlagt forklaring eller fejlbeskrivelse, vil vi afvise at behandle sagen og returnere varen med opkrævning for dækning af forsendelsen pr. efterkrav. 
Original emballage og tilbehør skal, i visse tilfælde, kun medsendes hvis det er muligt og hvis det har relevans iht. pågældende reklamationssag.

4. Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl

Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til T-Horse , hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr på 200 kr inkl moms pr påbegyndt halve time. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.T-Horse forbeholder sig retten til at opkræve dette gebyr og forsendelsesomkostninger pr. efterkrav, såfremt der ikke foreligger en kreditaftale. Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår , da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet. Varer der ikke indgår under reklamationsretten og som modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive et opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til nødvendig og forsvarlig emballage.

5.Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr  
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@t-horse.dk

Forbehold : T-Horse tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.


Vi har de fedeste ting i italiensk design 

PUNKTUM :-)